mandag 2. juni 2008

Innkjøp og utsikt fra vinduet

Deilige teer fra Celestial Seasonings og økologisk hvit sjokolade med vanilje fra Green & Black's. Og et blad fra et tre jeg ikke klarte å identifisere. Men det var et fint blad! Jeg liker å vandre gjennom byen og se på trærne og legge merke til hvilke arter det er. Oslo er virkelig vakkert om sommeren. Da trenger man ikke en gang å bry seg om alle de stygge bygningene!

Sjokoladen var forresten helt nydelig, ikke så kvalmende som hvit sjokolade av og til kan være. Bare søt og kremet og vaniljeflekket.


Her er utsikten fra stuevinduet mitt. Masse syriner og bugnende hvite blomsterbusker (som jeg ikke kan navnet på). Når jeg en gang blir voksen og etablert og flytter ut på landet skal jeg ha en hage med masse syriner, epletrær og roser.

1 kommentar:

Tuva sa...

Den hvite tee er veldig god, faktisk min favoritt :) Den er vanskelig å finne i Kristiansand, så jeg kjøper i Oslo/Asker og tar med til Kristiansand ;)
Ellers har jeg kommet tilbake til Asker, så pling på etter eksamen hvis du har tid!