lørdag 15. november 2008

Meme

Jeg oppfordrer alle til å delta i denne selvangivelsen som jeg har rappet fra Glamourbibliotekaren.


*Dagens leppestift/lipgloss:
*Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av):
*Dagens sko:
*Dagens smykker:
*Dagens bok (altså den du leser nå):
*Siste avis du leste:
*Siste cd du hørte på:
*Siste film du så:
*Siste reise du var på (innenlands/utenlands):
*Siste nettsted du var innom før denne bloggen:
*Siste te/kaffe du drakk:
*Siste setning du sa:
*List opp tre ting fra veska di:



*Dagens leppestift/lipgloss: Rosebud salve
*Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): Luktet på Notorious fra Ralph Lauren i butikken i dag, så den henger igjen.
*Dagens sko: Mine nesten nye, behagelige Rieker-skoletter
*Dagens smykker: Små grå/sorte dingle-blinke-øredobber fra Accesorize + mine to faste ringer
*Dagens bok (altså den du leser nå): Det går for det meste i pensum, men jeg prøver å lese Leo Afrikaneren av Naguib Mahfouz
*Siste avis du leste: Dagbladets Magasinet
*Siste cd du hørte på: Husker ikke. Men siste sang jeg hørte var Ingrid Olava-versjonen av "Her kommer vintern".
*Siste film du så: I går kveld så jeg halve "En vampysr bekjennelser". Så sovnet jeg. Den er lang!
*Siste reise du var på (innenlands/utenlands): Innenlands: Hmmm... Teller hjem til foreldrene mine i Bærum? Utenlands: Polen i sommerferien
*Siste nettsted du var innom før denne bloggen: Glamourbibliotekaren.com
*Siste te/kaffe du drakk: Jeg drikker en nyinnkjøpt appelsinte fra Celestial Seasonings akkurat nå.
*Siste setning du sa: "Jeg tar internett". Livet uten trådløst modem...
*List opp tre ting fra veska di: Kosmetikkveska som dobler som pennal, fotokamera og en stor rød lommebok. Fra Gucci.





1 kommentar:

Tuva sa...

Hurra for Rieker-støvletter! som er en av de få hvor str. 36 faktisk passer!