fredag 24. juli 2009

Sommerens oppdatering

Hei!

Jeg er ikke borte fra bloggen, men jeg har tatt meg en liten sommerferie. Jeg har tenkt på å lage en ren oppskriftsblogg for å få litt mer oppmerksomhet i norges matbloggingsverden, men samtidig er jeg redd det vil begrense meg, og jeg er jo veldig glad i denne bloggen her. Så den blir foreløpig som den er.

Jeg har mange nye oppskrifter som venter på å bli testet ut, mange nye språkirritasjoner å dele, og jeg har sett mye vakkert i sommer, som jeg legge ut etter hvert. I mens får dere kose dere med noen nye matbloggfunn.

Delicious Days og Coconut and Lime. Dessuten er den norske siden Ordentlig Mat verdt å merke seg. Her er det mange tips og fine oppskrifter. Og her er en liste over de femti beste matbloggene, men den er laget for en stund siden, og dessuten har jeg og The Times Online litt forskjellig smak i matblogger.

Ingen kommentarer: