tirsdag 5. august 2008

En liten oppsummering

Nå er jeg tilbake fra ferien min. Den overgikk alle forventninger, og var solfylt og fin med famlien. Den overgikk mine forventinger. Det føltes godt å være regnet som voksen. På ordentlig denne gangen.

I går var jeg på sushitokt, og valget falt på Helt Rått, igjen. (Bamboo har stengt på mandager). Jeg ble ikke skuffet! De har pusset opp lokalet og fått en knakende flott sushibarbenk, nye farger og en hel meny med varmretter. Jeg bestilte makirull med softshellkrabbe og avokado, min første test av denne varianten (kr 59). Den var helt fantastisk god! Jeg anbefaler den på det varmeste. Det er dessuten hyggelig å ha et sted der betjeningen kjenner deg igjen! Og vinker når man går forbi. Jeg føler meg nesten skyldig når jeg ikke går innom der oftere, men det er jo bare av økonomiske grunner. (Og fordi det er litt hyggeligere å sitte på Bamboo.) Men nå er det virkelig blitt fint der.

Jeg merker at jeg burde bli sponset, men jeg er det ikke :D

Av kulinariske eksperimenter skal jeg snart poste det siste jeg laget før jeg dro på ferie: Gratinerte pannekaker med spinat og ricottafyll. Gled dere!

Ingen kommentarer: