tirsdag 31. mars 2009

Chips


Jeg liker chips litt for godt til at det er sunt. Favorittene er Sørlandschips med havsalt (som for øvrig ikke inneholder noe av MSG eller transfett eller annen smaksforsterker! go SC) og alle av Tyrells smaker.

Har dere sett de nye Sørlandschipsene som er sånn fancy håndlaget og har gourmetsmaker? Jeg har smakt to typer, den med Maldon-salt (alltid på plass her i huset) og den med balsamico og mozzarella. De var begge gode. Men så snakket jeg med min kjære forleden dag, og han minnet meg på den nye sørlandschipsen med balsamico og gorgonzola. Gorgonzola? Oi det hørtes godt ut. Men det var jo feil. Og den chipsen var litt skuffende. Det er i hvertfall ikke rart min kjære syntes den var skuffende hvis han trodde den var med gorgonzola (eller Zola som den går som her i huset. Littvittnørder ahoi). Det var jo mozzarella.

Så derfor har jeg sendt mail til sørlandschips og foreslått at de skal lage en smak med zola. Eller med parmesan. Nam. Håper de hører på meg.

Hva er deres beste forslag til chipssmaker?

Bildet er fra www.formaggiokitchen.com

1 kommentar:

Lotte sa...

Jeg har smakt mye rart, og er forsåvidt glad i det meste, bortsett fra den som smaker eddik, og den som smaker Heinz Ketchup. Æsj! Men en jeg savner i Norge er den som smaker rømme og dill! Mmm...