tirsdag 14. september 2010

skole - høst

Bloggen er blitt forsømt. Igjen. Livet er fullt av skole, gult klasserom, tung luft, kantinemat. Jeg kommer hjem med verkende kropp, og lager de enkleste matretter - suppe med risottoris, parmesan og erter, minestrone kokt på en boks hakkede tomater, en boks kikerter, litt suppepasta og noen urter.

I morgen skal jeg ha en liten pause. Jeg skal lage en deilig lunsj, jeg skal la den stive ryggen min hvile, jeg skal finne mat jeg kan glede meg ved.

Noen som har tips til superkjapp mat man kan lage når man knapt orker å stå?


Noe godt å kose seg med før bringebærene forsvinner fra butikken. Brownie, crème fraîche med litt hjemmelaget vaniljesukker, bringebær. Bordet, tallerknene og sølvgaflene er arvet.

1 kommentar:

Anja sa...

Hei:)

Jeg vet hvordan dårlig tid påvirker både kosten og blogging. Her finner du en god kjapp middagsrett/lunsjrett du kan nyte: http://livsnyterier.blogspot.com/2009/02/enkelt-og-digg.html

Ha en fin kveld:)

Hilsen Anja