onsdag 5. august 2009

Evas Oslotips

Her er mine Oslotips. Noen som har noe å tilføye? Jeg tester gjerne ut nye og spennende steder og ting!

SPISE UTE: Lokalt: Bamboo på Sagene har glimrende, billig sushi og annen asiatisk mat. Fancy: Brasserie France ved Egertorget har vidunderlig fransk mat. Indisk/pakistansk: Dyrt og deilig - Mehfel i Kirkegata. Billig og greit - Dehli Tandoori i Maridalsveien. Sentrum: Tekehtopa. Majorstua: Sushi Tokyo.

SE PÅ BØKER. Norli i Universitetsgaten har det beste utvalget. Tronsmo har de kuleste bøkene. Oslo nye antikvariat har de beste prisene og et gigantisk utvalg.

BADE. Høh, drar til mitt hjemsted for å gjøre slikt noe.

BEUNDRE UTSIKTEN. Akershus festning, Ekeberg (ta med piknik!)

HANDLE BRUKT. Det allerede nevnte Oslo nye antikvariat. Handler stort sett ikke brukte klær av den enkle grunn at de stort sett er altfor små.

MENGE MED KIDSA. Jeg er kidsa. Haha, neida. Hvor er kidsa? På Grünerløkka. Bare gå dit så finner du dem.

ROCKE BYEN. Jeg er sannsynligvis Oslos minst utestedbefarte 22 åring, men jeg liker Café Sara og Verkstedet.

DRIKKE KAFFE. Bare Jazz, Pan, Stockfleths ved Tinghuset.

Ingen kommentarer: